Vi har i dag hovedkontoret vårt på Hvamsvingen 4 på Skjetten, som ligger ca. 15 min. nord for Oslo grense langs E6.
To av gründerne som var med å starte selskapet i 1989, sitter fortsatt som hovedaksjonærer i selskapet, og deltar fortsatt i den daglige drift.
Vi har alltid lagt vekt på å tilrettelegge for gode arbeidsforhold på arbeidsplassen og de ansatte er vår viktigste ressurs. Disse utgjør en stor forskjell for våre kunder og oss som selskap. Flere av våre ansatte som har vært med fra begynnelsen, er fortsatt hos oss, noe vi er stolte av.
I dag har vårt selskap en god posisjon i det norske markedet, og mye av vår suksess er knyttet til forutsigbarhet, fleksibilitet og skreddersydde tilpasninger og for ikke å glemme våre ansatte.
Vi har i dag over 120 kunder i vår kundeportefølje, og veldig mange har vært med oss så å si fra oppstarten. Vi har et stort spenn i sammensetninger av kunder og bransjer, med behov for individuelle og ulike løsninger på mange områder. I en årrekke har vi hjulpet bedrifter med gode 3PL løsninger, og det skal vi fortsette med!
Våre ansatte er vår aller viktigste ressurs i arbeidet med miljø og bærekraft, og i forhold til selskapets etiske retningslinjer. Vi jobber i felleskap for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.
Bygningsmassen er ikke et unntak. Vårt fokus på miljø har ført til en totalrenovering av lager, med etterisolering – nye dører, porter og vinduer. Oppvarming gjøres med varmepumper og solceller på tak. Vårt lager er renovert med tanke på fremtidens krav mht. miljø og energiforbruk. Våre firmabiler og trucker er elektrisk drevne.
Det stilles krav til våre samarbeidspartnere på alle områder, med tanke på dokumentasjon i forhold til miljø, bærekraft og etiske retningslinjer.
Gjenbruk, gjenvinning og kildesortering er satt i system for å ivareta miljøet.
Vi er stolte av å være en Miljøfyrtårn-sertifisert bedrift.
Vi har alltid god oversikt og kan stole på at ting blir levert til tiden.
– Ketil Hansen, Orkla Foods
Les kundecase
Som en av landets største næringsmiddelbedrifter må vi ha en samarbeidspartner vi kan stole på.
– Vibeke Melås, Tine
3PL Solutions skilte seg klart ut fordi de har et stort fokus på kontroll, orden, ryddighet og etterrettelighet.
– Dag Nord, Endotech
Les kundecase
Samarbeidet gir oss mye mer trygghet, spesielt nå som vi jobber på hjemmekontor.
– Terje Vangbo, Vangbo
Les kundecase
Vår styrke er våre gode og dyktige medarbeidere. Hos oss får du om ønskelig en dedikert kundekonsulent, som ivaretar dine spørsmål og ulike behov rundt alle våre tjenester og fasilitete
Mange syntes det å sette bort lagerhåndteringen til andre, er svært vanskelig. Hos oss får dere en person som håndterer all vareflyt for din bedrift.
Med 3PL kan kapasiteten justeres etter sesongvariasjoner eller travle perioder. Det gir deg fleksibilitet, helt uten voksesmerter.
+47 22 68 16 48
firmapost@3plsolutions.no
Hovedkontor Skjetten
Hvamsvingen 4c, 2013 Skjetten
Avdeling Ensjø
Ensjøveien 12D, 0655 Oslo
Ønsker du en uforpliktende kostandsanalyse eller en prat om våre tjenester? Fyll ut skjemaet nedenfor, så gir vi deg en rask tilbakemelding.
"*" obligatorisk felt
+47 22 68 16 48
morten@3plsolutions.no
Hovedkontor Skjetten
Hvamsvingen 4c, 2013 Skjetten (vis i kart)
Avdeling Ensjø
Ensjøveien 12D, 0655 Oslo (vis i kart)