Hvordan vi jobber

Våre tjenester

Vi har over 120 unike kunder, hvor alle har ulike behov. Vår styrke er menneskene i organisasjonen – erfaringen, fleksibiliteten og forutsigbarheten.

Varemottak

3PL Solutions registrerer varene dine så fort de kommer inn på lager og kontrollerer at antallet stemmer med pakkseddel, registrerer de i bestillingsportalene og gjør varene klare for lagring eller kampanjepakking.

Lagring

Varene plasseres i egnet sone på lageret og er klare til utsendelse så raskt du ønsker. Vi tilbyr Standard palleplass (EUR 80x120x120) eller skreddersydde palleplasser. Vi har også småvarehyller og egne områder for varer som ikke kan stå på pall.
Trenger din bedrift et lager med fri tilgang 24/7 – 365 dager i året i tillegg? På vårt lager i Hvamsvingen har vi selgerboder for våre kunder, med fri tilgang, egen inngang og port.

Plukk og ordrepakking – Kampanjepakking

Plukk og ordrepakking, er delen av prosessen, hvor vi mottar en bestilling bl.a fra vår skreddersydde web-portal og ekspederer denne. Ordren plukkes, pakkes og klargjøres av vår erfarne plukkavdeling og ekspederes etter dine ønsker. Når du har behov for små eller større utsendelser, vil vår avdeling for kampanjepakking være klare til å bistå. Og her er det er nesten ingen grense for hva vi kan pakke.

Transport

Når bestillingen er klar til utsendelse vil du som kunde hos oss kunne benytte deg av våre fraktavtaler. Enten det er lokale distributører eller internasjonale aktører, skal du alltid være trygg på at varene dine leveres på en kostnadseffektiv og rask måte. I det bestillingen er registrert hos en av våre speditører, vil du kunne følge forsendelsen frem til den er utlevert hos mottaker.

Returhåndtering

Som vareeier møter du mange utfordringer. I dagens marked er returhåndtering en stadig større utfordring. Vi har løsninger for dette, som er spesialtilpasset din bedrift.

Skreddersydde løsninger

3PL Solutions kan tilby deg en dedikert kontaktperson som holder oversikten, og har spesialkompetansen som gir deg trygghet og forutsigbarhet i hverdagen. Vårt erfarne team leverer personlig og effektiv kundeservice. Din dedikerte kontaktperson vil jobbe proaktivt med å forbedre kundeopplevelsen og prosesser i alle ledd. I 3PL Solutions legger vi stolthet i å yte topp service til alle våre kunder.

Eget etableringsteam

Mange er bekymret for å flytte lageret sitt. Derfor har vi et unikt etableringsteam, som bistår og rådgiver gjennom hele prosessen. Teamet består av ledere fra alle avdelinger har over 30 års erfaring med flytteprosesser. Vi tilbyr skreddersydde flytteløsninger som sikrer kortest mulig nedetid under flyttingen.

Selv om du setter bort lageret til oss, vil du fortsatt ha full oversikt, med tilgang på rapporter, statistikker eller dataene du selv ønsker gjennom å bruke vår spesialbygde web-shop løsning.

3PL Solutions does not offer distribution for private individuals. If you have a package astray or an item is wrong, you must contact the shop where you bought the item, or the supplier (Posten/PostNord/HeltHjem etc.). Our contact form is for businesses only.
3PL Solutions tilbyr ikke distribusjon for privatpersoner. Dersom du har en pakke på avveie eller feil ved en vare, må du kontakte butikken du kjøpte varen i, eller leverandøren (Posten/PostNord/HeltHjem etc.). Vårt kontaktskjema er kun for bedrifter.